FAQ

Welkom bij BROWNIEBAR! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze brownies en ons verzendbeleid.


BROWNIES

  1. Hoelang blijven de brownies vers?

    • De brownies worden vers verpakt en bewaren zich minimaal 10 dagen vanaf verzending. We raden aan om ze binnen deze periode te consumeren voor de beste smaakervaring.
  1. Hoe moet ik de brownies bewaren?

    • Onze brownies zijn vers en kunnen wel tegen een stootje tijdens het verzendproces. Van zodra ze zijn geleverd, raden we aan ze op een koele en droge plaats te bewaren, bij voorkeur in de koelkast. Hierdoor blijven ze langer vers en behouden ze hun heerlijke textuur.
    • Tip: eet je jouw brownies liever zacht? Breng ze dan eerst op kamertemperatuur.
  1. Zijn de brownies geschikt om in te vriezen?
    • Ja, onze brownies zijn geschikt om in te vriezen! Om ze op een veilige manier in te vriezen, haal ze dan eerst uit de verpakking en stop ze in een luchtdichte verpakking. Wanneer je klaar bent om ervan te genieten, laat je ze gewoon ontdooien bij kamertemperatuur.
    1. Zijn jullie brownies geschikt voor mensen met speciale dieetbehoeften?

      • Onze standaard brownies bevatten gluten en zuivelproducten. Helaas bieden we op dit moment geen specifieke opties voor mensen met speciale dieetbehoeften, zoals glutenvrij, veganistisch of suikervrij. We werken echter voortdurend aan het verbeteren en uitbreiden van ons assortiment, dus blijf op de hoogte van eventuele updates!
      • De brownies zijn voldoende gebakken en dus volledig veilig tijdens een zwangerschap!
    1. Worden de brownies ambachtelijk gemaakt?
      • Absoluut! Onze brownies worden met liefde en vakmanschap ambachtelijk bereid. We gebruiken alleen de beste ingrediënten om ervoor te zorgen dat elke hap een genot is. Onze chocolade is uiteraard de ster van ons recept en hiervoor gebruiken wij de echte Callebaut chocolade.
      1. Zijn de brownies groot genoeg om te delen?

        • Onze brownies zijn rijk en vol van smaak, en ze zijn zeker groot genoeg om te delen. Ze worden per smaak per 3 stuks verpakt. Dit kan in doosjes van 6 stuks, 12 stuks of 24 stuks.
        • Heb je er toch teveel besteld? Zie puntje 3 om ze op een veilige manier in te vriezen. Zo gaat er niets verloren!

      2. Honden
        • Onze brownies zitten vol met hemelse chocolade en je viervoeter zal deze geur ongetwijfeld opmerken. Zorg er dus voor dat de honden niet rechtstreeks aan het pakketje kunnen bij levering indien er niemand thuis zou zijn! Er zit namelijk een giftige stof in chocolade die dodelijk kan zijn voor honden.

        VERZENDING

        1. Wanneer wordt het pakketje brownies geleverd zodra ik mijn bestelling heb geplaatst?
          • Bestellingen geplaatst vóór 23.00u worden uiterlijk de tweede werkdag daaropvolgend aan Bpost overhandigd en zullen in principe 1 werkdag later in de brievenbus worden geleverd. Wij hebben helaas geen vat op het werkschema van Bpost, dus er kan soms vertraging optreden.
          • Op zaterdag, zondag, maandag en feestdagen wordt er niet geleverd.
          • Bijvoorbeeld:
            - Op dinsdag om 16u besteld = vrijdag in de brievenbus
            - Op vrijdag om 16u besteld = dinsdag in de brievenbus
          • Eventuele afwijkingen in de levertermijnen vanwege vakantieperiodes worden tijdig gecommuniceerd op onze website en op deze pagina.
          • Je ontvangt een bestelbevestiging per e-mail zodra je bestelling is geplaatst. Zodra het pakketje aan Bpost is overhandigd, kan je alles opvolgen via een track & trace link. Controleer je spam-map indien dit niet zou zijn.
        1. Kan ik een specifieke dag van levering doorgeven?
          • De pakketjes worden via een externe leverancier, Bpost, geleverd. Hoewel pakketten normaal de werkdag na verzending aankomen, kan er soms vertraging optreden. Daarom werken we niet met exacte bezorgdagen.
        1. Hoeveel betaal ik voor de verzendingskosten?
          • Voor leveringen in België bedragen de verzendingskosten €6,25 EUR. Bestel je voor minstens €45 EUR? Dan wordt je pakket gratis verstuurd.
        1. Kan ik in één bestelling meerdere adressen doorgeven?
          • Per bestelling kan er slechts één adres worden ingevuld. Indien je een zakelijke bestelling wil doorgeven met +5 adressen dan kan dit via e-mail worden doorgeven op info@browniebar.be.
        1. Wat als er niemand thuis is tijdens de levering?
          • Onze doosjes brownies zijn brievenbuspost en passen dus in de meeste brievenbussen. Toch kan het gebeuren dat het niet mogelijk is om ze hierin achter te laten. Door bijvoorbeeld een te smalle brievenbus of er zit reeds veel post in. Er zal een briefje worden achtergelaten om het pakketje in een afhaalpunt af te halen.
        1. Ik merk dat het afleveradres is gewijzigd dan hetgeen dat ik heb ingevuld? 

          • Iedereen in België kan zijn/haar leveringsvoorkeuren registreren bij Bpost. Dit wil zeggen dat het adres gekoppeld kan zijn met een door hem/haar gekozen afhaalpunt/locker. Dit is zeer jammer voor het verrassingseffect van het pakketje lekkers, maar dit is een automatisch proces dat wij helaas niet kunnen wijzigen.
        1. Leveren jullie ook tijdens de zomermaanden als het warm is?

          • Ja! Onze brownies zijn zo ontwikkeld dat ze tegen een stootje kunnen tijdens het verzendproces. We raden wel aan om de track & trace in de gaten te houden, om ze erna zo snel als mogelijk koel te kunnen bewaren.